1. vasen käteni reagoi helpommin kuumaan kuin oikea käteni
  2. minua ei ole kaivattu missään tai koskaan.
  3. kuitenkin Jo kaipasi minua, vaikken olisi uskonut, että juuri hän..
  4. olen ääliö, en keksi sanottavaa yllätävissä tilanteissa, varsinkaan jos puhun vanhojen "nynnyemmi aikaisten" tuutujen kanssa.
  5. ruskeat housuni eivät sovi takkien kanssa.
  6. päivinä jolloin on paha olo,paha mieli, iho huonossa kunnossa ja rumat vaatteet näkee aina paljon sellaisia ihmisiä, joita ei ole nähnyt vuosiin. Mikä siinä on?
  7. Luna on katrkera kaikesta.
  8. Gianni ei huomioinut minua, ei ole huomioinut aikoihin.
  9. JJ ei edes yritä päästä eroon luuserijätkistään, jotka häiritsevät koko klikin elämää.(huom! ei luusereissa ja friikeissä ole mitään pahaa(tiettyyn rajaan asti), itsekin ollaan sellaisia, mutta.... ne tyypit ne kyylää, eikä kukaan voi mitenkään, äh en osaa selittää, mutta koko klikki ja kaikki muutkin ovat yhtä mieltä: ne pitää karkoittaa, mutta JJ ei
  10. mä oon säälittävä. kuten huomiolistasta näkyy. (oli pakko saada 10. kohta)