Ostettiin eilen mulle uusi suksipaketti, ei mitkään hirmu hyvät, mutta enivei. Olen nääs päättänyt alkaa hiihtään ihan kunnolla. Tai siis mun kunnolla eli kutakuinkin säännöllisesti. Mä en liiku. Tai siis kuntoile. Syytä olis ja aina päätän alottaa.  En vaan saa aikaseks tai sitte oon kipeenä, kutan aina. Hirveä noidan kehä. pitäs kuntoilla, että yleiskunto paranis eikä sairastuis niin usein eikä astma vaivais niin paljon, mutta ei pysty, sillä on koko ajan sairaana ja/tai astma vaivaa.Lähetään kuitenkin huomenna hiihtomökille ja tähän päikkäriin saattaa tulla vähän taukoa.

Mua on alkanu yhä enemmän kauhistuttamaan se, etten tiedä, mitä haluan opiskella lukion jälkeen. Hakemuksethan pitäs lähettää tyyliin joskus helmikuussa. Apuva. en tiedä mitä haluan, mihin pystyn jne. jne. Miten voi tietää, mitä haluaa loppuelämältä?