Eilinen oli nolopäivä. MPPu riiteli tuolista ruokalassa. Puhuttiin bussissa noloja. Tänäänkin puhuin jotain tosi tyhmää ja taas A.H. kommentoi niitä. Miksi sekin aina kuulee kaiken. On ollut väsyttävääkin. Olen ravannut terveyskeskuksessa ja pitänyt aikan esityksiä extempore. Se maikka ei kai pidä musta. tai siis ei pidä yleensäkään.

eilen olin katsomassa grönholms metodin lilla teaternissa. Oli todella hyvä. Suosittelen lämpimästi kaikille. Edellinen teatterikäyntini oli spin-musikaali Svenskanissa ja nyt possu vaati, että mennään kattomaan stenar i fickan. Nolottaa jo kun olen niin wannabe-bättrefolkia.

Ja porukat ilmotti abiristeily hytit. Minä olen nyt kahden vahdittavan ja yhden poikakaverinsa kanssa hengaavan seurassa. Niitä kahta pitää vahtia ja kun ne juo ne on ihan kahkoja. Toinen itkee ja toinen on vaan muuten hullu. joko saan kuulla kukaan ei rakasta mua -valitusta tai sä oot niin hyvä ihminen -juttuja tai sitten saan suojella niitten kunniaa muuten. Kitti vaan kaverit. kiitti vaan.

En ole nyt syvällisellä tai edes kirjoitus tuulella. Väsyttää ja kauheesti hommia ja kuulin just et ennen koeviikkoa ja on enää kaheksan päivää koulua ja mun koulu on sit koeviikon jälkeen siinä. Hui