Päivällä kaikki räjähti käsiin, koko meidän klikki räjähti. Osa luuli, että kyse on oikeasti niistä hyttijaoista, mutta lopulta jokainen tajusi, että ne olivat vain välikappale. Huomattiin, että kaikki on ollu vaan vihaisia ja kaunaisia ja väärin ymmärtäneitä. Tämä tapahtui ruokiksella ja oli oikeastaa minun syytäni/ansiotani, lähetin eilen viestin, joka johti keskustelun, olloin Ässä räjähti muille ja sitten minä autoin ihmisiä ymmärtämään, ettei ole kyse niistä hyteistä. minä olisin kuitenkin tapani mukaan jättänyt asian siihen. Mutta mitä sitten kävikään.

Palasimme kukin tunneillemme ja me, jotka olimme äikän tunnilla tuijottelimme vaan magneettirunoja, joita olimme tunnin alussa, keskittymishäiriössä huviksemme tehty. (ne oli aika hyviä) Oltiin kuin ei mitään. JJ houkutteli mua skippaamaan seuraavan tunnin ku sillä oli hypäri, mä päätin lopettaa sen kurssin. Eli mullakin oli tyhjää. gianni ja Possu tuli ehdottaa, että kaikki joilla on tunti (monilla ei ollu) vois skipata sen ja istuttais alas ja puhuttais tää juttu läpi.

Pidettiin kahviossa neljän tunnin terapiaistunto. Oltiin ylpeitä ittestämme, että oltiin pystytty oikeesti puhumaan kaikesta, mikä painoi mieltä ja vielä antaen kaikille puheenvuoroja ja ilman huutoa ja riitelyä. se kuulosti joltain pahimman luokan parisuhdeterapialta, varsinkin mun ja Giannin käyttämien termien takia. Puhuttiin ihan kaikesta ja enemmästä. kaikki puhu siitä mikä harmittaa. Eka haukuttiinb ja kehuttiin toisiamme järjesttyksessä ja lopulta päästiin valloilleen, yleiseen murheista ja ongelmista ja kaikista teorioista puhumiseen. Paljon sanottiin ja jotain jäi varmaan sanomattakin, ei jaksanut enää. Kaikki oli aluksi ihan paniikissa, mutta me selvittiin ja nyt on hyvä olo. Outo, mutta hyvä.

Mua vähän liika läheisyys ja se, että kaikki tietää kaiken pelottaa, mutta olen ylpeä itsestäni. Gianni ja Possukin oli. Päästiin myös perille Kaiman huolista ja poikaystävän vuoksi hieman vieraantuneen Jon ajatuksita. JA muutenkin välit puhdistu, mudat on  heitetty ja sukslaat syöty päälle. Aikaa meni neljätuntia. Jotkut missas jopa enkunkuuntelun, eikä saa sitä puolikasta kurssia, mutta tää nyt oli kaikista niin paljon tärkeempää.