Kirjoitan nyt risteilystä muutakin kuin tuon viestin, jonka lähetin emmalle risteilyn loputtua, vaikka se vieläkin pyörii päässä. laivalla oli varsinkin aluksi tosi kivaa. Nähtiin Ässän yläastetuttuja, jotka olivat hauskoja ja niiden kanssa jutellessa pääsi vähän tunnelmaan. sitten syötiin buffet-illallinen, mutta kun me tultiin sieltä pois puolyheksän aikaa, se hauskin niistä ässän kavereista oli jo sammunut. Pörrättiin siellä aika paljon vaan ja joskus puolilta öin jutskailtiin ihan kivojen poikien kanssa, mutta me ei ilmeisesti kinnostettu niitä koska ne häipy aika pian, paitsi se yksi, josta me ei oikeen tykätty ja se varmaan huomas sen aika pian ja lähti sitten hänkin. näin minäkin sitten yhden yläastekaverin mikä oli hauskaa. Mentiin viiden aikaan nukkumaan, mua ei väsyttäny ja nukuin ehkä puoli tuntia. Mä oisin halunnut vielä hillua, mutta Ässä ja Jo joiden kanssa siellä hengasin oli jo kauan ollu ihan tylsiksiä ja ne maris. En viittiny yksin lähteä mihinkään, joten makasin loppuyön hereillä sängyssä. Muilla meiän porukkalaisilla oli kyllä siinä vieressä hyttibileet, mutta en viittiny sinne mennä, koska ei oltu puhuttu niiden kanssa oikeestaan koko iltana, koska ne näytti jo ennen sinne pääsyä ettei niitä kiinnosta meiän "kilttien tyttöjen" seura ja että ne on jotenkin meitä parempia. Nauroin kun yks jätkä josta ne kaikki on puhunu sika kauan oli ihan luuseri. Gianni aina väittää et se käyttäytyy siks niin, että se jättää ässän (mä en oo ollu niitten kanssa ennen missään missä juodaan), mutta se sen käytös alko heti kun astuttiin laivaan, ehkä jo ennen sitä, eikä se sillon ollut juonut, ei ainakaan ollut humalassa. Aamu meni sitten ihan piloille samoin kuin osa illasta kun Ässä ja Jo marmatti muista ja riiteli keskenään eikä halunnu tehä mitään.

Mä huomasin, että humaltumisessa on kyse jostain psyykkisestä halusta humaltua. Mä en yleensä juo yhtään. Nyt join aika paljon (en tosin itse ostanut juomaa kuin kaksi kertaa), mutta en ollut kertaakaan edes pienessä sievässä, jotkut humaltuu heti yhestä juomasta ja sanoo et on hiton ilonen ja hömppänä olo. Mulla ei oikeesti tuntunu missään. jotkut vieraat saatto luulla sillä huidon ja puhun paljon yleensäkin, mutta välillä piti pinnistelläkin että jaksoi näyttää iloiselta, eikä se ollut mitään laskuvaihetta, ei ollut nousu vaihettakaan, mun aivot oli koko ajan ihan selkeät ja mä käyttäidyn ja ajattelin ihan normaalisti. Ei tuntunut missään. Eli onko humalassa siis todella kyse halusta humaltua vai painanko mä vaan niin paljon että olisi pitänyt vetää hirveesti juomaa tosi lyhyessä ajassa jos haluaisin humaltua.

Harmittaa vaan toi viesti Giannille, se ei vastaa vaikka mailasinkin sille. Se on tainnu totella mua. Mutta mä oon sille vieläkin ihanen ja tuntuu yhä samalta kuin viestiä kirjoittaessa. Että meidän ystävyys on vaan sitä, että mä mailaan sille tunnepitoisia viestejä ja se myötäilee ja on ah niin syvästi ystävä ja mä oon sille niin tärkee. Ja sitten ei ne viestit vaikut amihinkään. Ja se tekee tota kaikille muillekin. Se on tosi taitava ihmissuhdepeluri, pelinainen, se saa aina kaiken kaikilta anteeksi ja kaikki pyytää loppujenlopulta siltä anteeksi vaikka se ois tehny jotain pahaa. Ja se jättää kuin nallinkalliolle ja käyttäytyy kuin maalimanomistaja ja todella syyttää viinaa vaikka ei ois ees ottanu ja sillonkin kun on ottanut se on raukkamainen selitys. ei pidä ottaa niin paljon että viina ohjaa.

Oli ne muutkin aika törkeitä siellä ja heitti justa Ässän ja Jon mun niskoille, mut ne sentään sano muutaman sanan ku törmäs ja niiltä mä odotinkin sellasta tai siis että jos ne tekee sellasta ni ei siinä mitään ei ne oo koskaan lupaillu mitään tai ollu tekoläheisiä, ottanu musta kaikkea irti eikä itse antanu mitään.

Sekin tuntu pahalta että ne on snonu MPP:usta seläntakana et se on humalassa hirvee tyrkky eikä sen kaa kehtaa olla. MPP on ihan ihana ittnsä paitsi vähän sekompi humalassa. Se huomioi kaverinsa, on kyllä vähän tunteellisempi ja aika menevä, mutta herttainen humalass. sen kanssa en henkaaroinut vaan siksi että se meni niin kovaa niitten kavereittensa kanssa ja mull oli se keppi ja koska mun oli pakko olla Jon ja Ässän kanssa.

Mut ne Ässän tutut ja niitten tutut oli kivoja ja sellaset puolikaverit oli kivoja ja ne yhet poitsit oli ihan kivoja sen ajan kun oli. mutta kolmen neljän aikaa aamusta eteenpäin jäi vähän huono maku risteilystä..