mä lähetin Giannille seuraavanlaisen viestin.

Oliko kiva risteily? mullaki. Mä vaan toivoin, että sä olisit tullut sanomaan mulle jotain, jotta mä oisin voinut sanoa: "mä en sano mitään, koska mulla ei oo muuta sanottavaa kuin painu vittuun, ja se on usein paras jättää sanomatta."

Se ei enää ota muhun yhteyttä, mikä on ihan ymmärrettävää, mutten mä voi niellä ylpeyttäni ja pahoitella kun se taas teki väärin ja pahasti. Risteily oli oikeesti ihan kiva, paitsi sitten lopuksi, koska seura jossa olin kyllästy hengaroimaan ympäri ja halus nukkumaan ja aamulla ne oli katkeria meiän loppuporukalle, jotka oli erkaantunu meistä. kerron myöhemmin risteilystä lisää. se oli oikeesti ihan kiva tai vaihteleva, mutta nyt harmittaa tää. mä en siis ollu kännissä kun toi viesti lähti, tai muutenkaan koko risteilyn aikana. Mä en nyt jaksa eritellä kaikkea, mitä Gianni on tehnyt, ei siis vaan tän risteilyn aikana vaan muutenkin, tässä se vaan kärjisty.

mitä sä tekisit jos saisit tuollaisen viestin. ottaisitko vielä yhteyttä vai painuisitko sinne.

en mä haluaisi menettää Giannin ystävyyttä, mutta se tapahtui varmaan jo paljon ennen tuota viestiä.

en nyt jaksa kauheati selittää, oon niin tunnekuohussa.