matskun preli, preliminäärikoe oli siis tänään. en ollu harjotellu, enkä oo hyvä matikassa, mutta aattelin et meni ihan ok. sain neljä tehtävää tehtyä. mutta kuinkas sitten kävikään. kaverit sai kaikki tehtyä kaikki ja selitti kuinka helppo se oli. ei siinä mitään. kiva niille jos meni hyvin. oon vaan ilonen niittenpuolesta, mutta ne kommentit joita sain kuulla:

"eihän sulla voinu mennä hyvin, jos sait vaan viis tehtyä" "no ei se iitä saa" "sehän ihan sika helppo, oikee on paljon vaikeempi" "kai me voidaan puhuu siit ku meillä meni hyvin" jne.

siis oltiinko tässä kavereita vai ei. mä saan aina mm. Possua paljon paremmat kaikista kielten kuunteluista, sinskin yleensä, usein melkeen täydet. oonko koskaan sanonut, että onks toi muka hyvin sehän oli ihan sairaan helppo? tms. en. mä yleensä vaan sanon tulokseni, jos ne kysyy ja saatan jopa sanoa, että oli se kyllä aika kinkkinen, vaikka se ois musta ollu ihan sika helppo. ja kun porukat tänään panikoi tulevaa etiikan koetta, en mä sanonu, että ussa nyt on ihan sika helppoo, vaikka se musta on. Annoin kyllä Giannille pari vinkkiä, mutta se ei musta ole mitään lesomista, vaan ihan kilttiä.

Mulla oli ihan hyvät fiilikset kunnes kuulin noi kommentit. ei tuntunu yhtään kivalta. ystäviä, joopajoo, liian usein viime aikoina on tuntunut, että mä oon ainut joka arvostaa meidän klikin ystävyyttä.