Ingridin innoittamana ja koska en jaksanut lukea(en edes aloittaa, vaikka aikaa on ollut jo neljä tuntia) tein testin paheistani ja hyveistäni, tulos ei miellyttänyt, enkä suostu uskomaan niitä, kysymykset olivat huonoja jne.

testin mukaan hyveitäni olivat Urhoollisuus, Oikeudenmukaisuus ja Rakkaus. Nuo voin ehkä hyväksyä, paitsi urhoollisuuden. minä en ole pienimmässäkään määrin urhoollinen, olen pelkuri raukka. oikeudenmukaisuudestani kuulin jo pienenä. äitikin sanoo, että sopisin tuomariksi. kai se lapselta on huonokin piirre, tulee mieleen  että jos pystyy arvioimaan oikeudenmukaisesti kaikkia, on jotenkin kylmä, joten en ehkä haluaisi allekirjoittaa tätä.

Syntejäni olivat Murehtiminen, Tietämättömyys ja Hengen velttous. ei todd. Minullekin olisi sopinut se sama Hekumallisuus kuin ingridille. Murehtiminen ehkä on ihan hyvä, tietämättömyyskin välillä, kovasti yritän usein ottaa kantaa vaikken tiedä mitään, mutta esimerkiksi vaaleissa jätin äänestämättä kun en tiennyt mitään. pitäisi mennä opiskelemaan, kun en tiedä mitään.

löysin vielä tarkemman tuloksen

Hyveitä:

Urhoollisuus: 15
Oikeudenmukaisuus: 12
Rakkaus: 10
Suhteellisuuden taju: 8
Jalo joutilaisuus: 7
Viisaus: 7
Anteeksiantavaisuus: 4
Kohtuullisuus: 4
Hiljainen tieto: 3
Lojaalisuus: 3
Pyhä huolettomuus: 2
   

Syntejä:

Murehtiminen: 16
Tietämättömyys: 9
Hengen velttous: 7
Huumorintajuttomuus: 7
Vatsan palvonta: 7
Ylpeys: 7
Kateus: 6
Vihamielisyys: 6
Välinpitämättömyys: 4
Hekumallisuus: 3
Ahneus: 2

Ei kuulosta hyvältä tämäkään. Kyllä mulla on huumorintajua.  (tähän tuleokseenkin suhtaudun näin hyvin ;D) Kohtuullisuutta mulla ei oikeastikaan ole, ja joutilaisuutta rakastan,  enkä ole välinpitämätön, mutta en sanoisi, että olen kovin kohtuullinen ja luulen olevani anteeksiantavainen ja hekumallinen ja lojaali,

tosin tuosta hekumasta vielä, koska se liittyy vähän edelliseen postaukseenkin,mä luulen että usein pelkuruus ja laiskuus voittaa mun hekumallisuuden, olen ajatuksen tasolla hyvinkin hekumallinen, toiminta onkin erijuttu