pesen yleensä omat vaatteeni, mutta nyt äiti oli pessyt jotain mun juttuja.... ja pilannut ainakin yhden paidan.. en vielä kattonut muita. se oli joku ainoo mulle sopiva trikoo paita, sellanen kesä- ja urheilupaita ja muutenkin ei mullla nyt niin paljon kivoja vaatteita oo... Aina ku se pesee jotain mun vaatteita se pesee ne liian kuumassa. En kestä. Antais sitten vaan olla. Olisin minä ne itsekin pessyt. Eikä sille voi valittaa, ku muuten saa kuulla: "hyvää hyvyyttäni autoin ja sä vaan valitat, ei se nyt niin pahasti oo menny, kyllä sitä voi vielää käyttää, jos ei muuta niin yöpaitana, kyllä niitä nyt menee, osta uus, no en auta en enää koskaan niin, turha toivo, yritin vaan auttaa", aaarggh, ei oo niin vaikeeta pitää kiinni niistä pesuohjeista. ei se kyllä muitten vaatteita pilaa, mutta ei kai niillä mun räteillä niin oo väliä.

sain uutta lääkettä, en tiedä vielä toimiiko se, mutta vie yöunet, väsyttää kauheesti, nyt on lukuloma mun pitäis lukea ja levätä. Mä en saa yöllä nukuttua ja väsyttää koko ajan niin etten voi lukea, ja sattuu, mikä myös tekee lukemisesta tuskaa. Mä en ala.