..soi radiossa ja syön mehujätkiä kesähame ylläni. ihanaa.

Olin jo varma että olen päässyt siihen vaiheeseen, ettei mua kiinnosta niiden yhtien puuhat tai se kiinnostaako niitä olla mun kaveri. Ja vähän jo lupailin Ässälle etti hengata niitten kanssa lakkiaisten jatkoilla.

Tänään näin koululla Vaaran. Se kerto niitten juhlien meiningistä mihin mua ei kutsuttu. siellä olikin kaikki. Sit se alko puhuu lakkiaisten jatkoista ja meiän porukan tyhmistä ongelmista (se ei siis oo oikeestaan meiän porukkaa ja puhu vähän ulkopuolisen silmin) Se sano, että siitä on hirveetä, että mä luulen että ne yhet inhoo mua (en kyllä luule niin vaan "tiedän",että niitä ei kiinnosta olla mun kaveri, enkä mä haluu roikkuu sellasten seurassa jotka luulee olevansa mua parempia.) Heini koitti vakuutella ettei ne mua inhoo, et ne ei vaan usko et mä haluisin olla tietyissä jutuissa mukana.

Puhuttiin myös siitä ettei tässä vaiheessa lukiota viittis pilata kaikkee, mut se ei ymmärrä miks ne yhet on ollu Ässän kavereita näin kaúan jos ne ei siedä sitä, että se on aika julmaa. Ja on myös törkeetä jättää mut tällaseen välikäteen, jossa oon aika kauan ollut mutta joka nyt on kärjistyny (oonkohan mä joku osa syyllinen tähän ku ykkösellä ja kakkosella monta kertaa yritin sovitella Giannin ja Ässän välejä, ikäänkuin pakotin ne teeskentelemään ystäviä. Millon mä opin ettei ihmisten asioihin saa puuttua.)

Nyt en tiedä niistä lakkiasbileistä. En voi tehä Ässälle sitä et yrittäisin hengata yhtien kanssa. Mut en haluis sanoa niille että ei. Enkä tiedä mitä itse haluan, olla niitten kanssa vai keskenäni vai Ässän, (jonka kanssa jo abi.risteily oli vähän tuskaa, se ei oo maailman positiivisin ihminen varsinkaan humalassa). En tiedä Vaara sekoitti kaiken.