Eilen possu vietti täysi-ikäissynttäripäiväänsä. Oltiin katsomassa  Spin-musikaali missä oli tosi hyvät koreografiat ja puvustus, lukuunottamatta Nicke Lingenin valkoisia housuja. Sen jälkeen karautettiin Possun luokse ja alettiin valmistella illallista. Minusta oli hurjasti apua. katoin pöydän ja taittelin servetit.

Mä en lähtenyt sieltä sitten enää jatkoille, koska en juo ja pääasiassa siksi, ettei äiti ois antanu mun olla yöta jossain päin munkkaa ja se valitti jo nyt, että olin koko päivän poissa. Mä olin ylpeä mun kavereista koska ne joi kerranki ihanan aikuismaisesti. Mä en juo lähinnä siksi, että inhoan sellaista kännäämistä. nyt ois voinu vaikka sitä valkkariakin ottaa ku juotiin ruoan kanssa viinilaseista. ja sitä ennen juotiin kuoharia. Kuoharista ees mä en koskaan kieltäydy. Muitten kohtuus saattoi kyllä johtua myös siitä, että ne oli todella vielä lähössä baariin.

Mulla oli aamulla varmaan huonompi olo kuin niillä baarikeikan tehneillä, olinhan ollut koko  päivän Possun luona.  Sen koira on kyllä aivan ihana, mutta kun on allerginen kyseisille otuksille, niin niiden asuminen huoneistossa, jossa vierilee ei ole kauhean kivaa.

Äskön olin kauneimmissa joululauluissa. lapset kiljui ja juoksi. Stressaan kuvasarjan vuoksi.