nappasin tämän meemin kaikkien blogittajien kaverilta eli Herkulta

10 vuotta sitten minä...
1. olin vielä lapsi
2. pelasin koripalloa
3. leikin barbeilla, jotka oli tosi vanhoja (n.19v) 

5 vuotta sitten minä...
1. pidin rumia talvikenkiä
2. olin teinihelvetissä (myös yläasteeksi kutsutaan)
3. olin arka ja kummallinen

3 vuotta sitten minä...
1.odotin lukioon pääsyä

2. odotin eräiltä henkilöiltä enemmän
3. kirjoitin vielä hyvin

1 vuosi sitten minä...
1. olin onnellinen ja tyytyväinen.
2. jaksoin vielä.
3. en murehtinut.

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. olen saanut kaikki solmuun.
2. olen ollut laiska, mutta saanut kirjoitukset ohi.
3. olen ollut paljon ärsyttävämpi, kiukkuisempi ja negatiivisempi kuin koskaan ennen.

Eilen minä...
1. En lukenut kuin 2 sivua, mutta täytin hakemukset.
2. autoin veljeäni.
3. aloitin uuden neulomuksen.

Tänään minä...
1. olen taas lorvinut lukemisen suhteen.
2. aion kysyä lähtisikö possu huomenna kahville.
3. pesin pyykkiä.

Huomenna...
1. vaihdan aihetta.
2. menen kirjastoon.
3. toivottavasti näen possun.

Ensi viikolla...
1. sama vanha vaan jatkuu.
2. on pakko päästellä höyryjä jotenkin.
3. yritän olla vähemmän ärtynyt.

Loppuvuoden tavoitteenani on...
1. saada opiskelupaikka ja uusia ystäviä.
2. hoitaa vanhat ihmissuhteet kuntoon.
3. olla taas vähän mielenkiintoisempi.