olen kuullut muutamista tutuista, jotka hakee myös luokanopettajiksi. ne on kaikki sellasia tosi pedantteja, kunollisia ja rauhallisia. miten MÄ ikinä pääsen sinne? ja jos pääsen miten mä ikinä selviän siellä. Ne on just sellasia ihmisiä, jotka ei ymmärrä minkään sortin häröilyä ja joille ei käy sellanen vähän sinne päin toiminta. Mä oon tällanen seko joka tekee kaiken aina vaan vähän sinne päin ja pelleilee koko ajan. Usch, jos ne tutut pääsee sinne ja mä en, niin kivoja nuttura ja karttkeppi opettajia tulee.sellaisia neiti täydellisyyksiä. että onnea vaan kaikille lapsille. (kauhee, nyt tää kuulostaa siltä, et oisin sitä mieltä et musta tulis joku täydellinen opettaja, ei varmasti, mut ainakin jotenkin ymmärtäväinen).

p.s. unohdin viime viikon positiivisuus perjantain, koska en ollut kotona kuin illalla, mutta lupaan että olin silloin tosi positiivinen.