kaverit sanoi, että olen niin aikuinen, kun kiersin apteekin, vakuutusyhtiön ja pankin tottuneesti läpi ja täyttelin papereita, kelassakin piti, mutta se jäi toiseen kertaan. Käytiin myös herkussa ja taas joku vieras keski-ikäinen nainen alko puhuun mulle. Mä oon joku erikoinen suomalainen, ku kaikki aina puhuu mulle. Ja sitten oltiin taas Giannin kanssa kuin joku pariskunta, koulussa halailtiin joku viis minsaa ja kirjastossa ja herkussa hihiteltiin ja kosketeltiin nenillä. Giannilla oli taas sellanen päivä. Enne sentään vaan haleiltiin nykyään tulee niitä pääpusujakin koko ajan. ihan mahotonta. Mutta mitäs väliä sillä mitä muut luulee. kuhan ollaan sitten vähän vähemmän toistemme kimpussa jos lähdetään miehiä iskemään. (koska me muka tehään niin?) ja gianni väittää että ennen kuin se tutustu muhun, se ei tykänny ollenkaan haleilusta tai muusta, vaikka sehän on melkein pahempi ku minä. huijari.

Miksihän mulla on noita kategorioita noin paljon, ku ei mikään mun teksti oikeen oo mitään tiettyä kategoriaa.