taitaa taas kääntyä tämäkin tauti keuhkoputkentulehdukseksi,, on niin paheksen vaikea hengittää, ei hyvä, pitäisi lukea. Otin syksyllä influenssa rokotuksen, aattelin, etten sitten kirjotuksiin tulis kipeeksi. Pysyin mä sen edellisen jakson terveenä, lukoloma tuli ja kipeä taas. Jos se nyt oikeesti on kputkentulehdus taas niin voi taas vähän mennä aikaa, tosin nyt jo on aikaa mennyt hukkaan sairauden takia viisi päivää mikä on some 1/4 lukulomasta jeejee, tenjewberrymuds...

niin ja mun tekis mieli ostaa Gilmore Girlsien ekan tuotantokauden dvd, mut en voi, koska a) mä aina oon nauranu sille et ihmiset ostaa tai et ylipäänsä tehään jostain sarjoista dvd:tä ihan ku ei porukat muutenki istuis koko ajan telkkarin edessä. b) ei ois varaa c) jos ois varaa turhuuteen, ni mulla on monta cd:tä, jotka haluisin, joita oon jo pitkään halunnu. pidän muutenkin cd.iden ostamista jotenkin fiksumpana kuin elokuvien, niitä tulee kuunneltua useammin kuin katsottua jotain leffaa. Tyhmää, miksei rahaa kasva puussa ja miks mulla on hölmöjä periaatteita.