Jossain  horoskoopissa sanottiin joskus, että luonteen heikkous ei herätä mussa minkäänlaista myötätuntoa. Totta. harmi vaan, että mulla on niin monissa asioissa heikko luonne.

Mä oon aina pitänyt ongelmista puhumista, riitelyä, itkua, suuttumusta ja muuten negatiivisten tunteiden näyttämistä heikkouden näyttämisenä. Mä en siis riitele enkä usein suutukaan. Nyt olen suuttunut. Gianni ei varmaan edes tiedä, että mä oon suuttunu sille.(ja kun mä suutun mä kanssa suutun, mutten välttämättä näytä sitä.) On vaan surullista olla suuttunut ja pettynyt toiseen niin, ettei se huomaa. Sillon ei voi kuitenkaan olla iloinen ja vaan ite kärsii, ei se toinen.

Jotkut muut ehkä huomas että oon Giannille vihanen, mutta ei ymmärrä miksi ja pitää mua tyhmänä. Mutta miksi mä alkaisin niille selittää, kun en oo eddes vihanikohteelle selittäny. Olenkohan selittänyt itsellenikään.

Tänään puhuttiin myös mun läpinäkyvyydesta ja toisaalta peittelykyvystä. Joissain asioissa mä oon tosi läpinäkyvä. niissä asioissa, joissa huijaan vaan itseäni. se on noloa. että huijaantuu itse, mutta muut lukevat kuin avointa kirjaa. Toisaalta monet luulevat minusta hyvän pinnan, loistavan itsekontrollin tähden paljon sellaista, mitä en ole, niinkuin että olisin aina iloinen.

Tänään oli hirveä päivä. Viha vaan kasvaa ja silti kaipaan Giannin seuraa. ja sen lisäksi itsekoontrolli pettää. Kaikki on kurjaa.

Eräs oli oikeassa sanoessaan, että kaikki meidän Klikissä ovat aivan liian dramaattisia.