he was. siksihän sitä joulua juhlitaan.

en ole ehtinyt tänne nyt kirjoittelemaan. eikä nyt tule mitään kovin syvällistä, ehkä sitten joululomalla.eilen oli hyvä päivä ja tänään myös. koulukirkon (mikä oli mukava, vaikka pappi pitikin vähän erikoisen saarnan ja mikit vähän temppuili) jälkeen menimme klikin kanssa Kaisaan, jaoimme joululahjoja, lauloimme ja nauroimme. Lauloimme Ässän kanssa joululauluja myös stockan vessassa - en tiedä ilostuttiko vai vihastuttiko se ihmisiä. aika ilosilta ne näytti. Sitten oli mun serkun syttärit.  Ihan kivaa. Gianni sano että mä haisen hyvältä ja sitten kaikki muutkin haisteli mua, näytti varmaan epäilyttävältä. Käytän vaan hajusteettomia pesuaineita ja kauneudenhoitotuotteita (hirveä sana), joten en ymmärrrä miten voin hasita niin hyvältä.

Eilen ilahdutti ketsuran levy sekä kiva kirjastopoika. Kivat myyjäpoitsut on  niin hauskoja, kun niitten kaa voi aina treenaa pikku flirttiä. hehheh. juu, joululaulu fiilingeissä oon ja  pitää varmaan kirjottaa lisää muistelmaosia, mitä oon kirjottanu aiemmin paperille.

Pitäis keksiä mitä teen isona.

eräs sanoi vahingossa rahanpanija puhuessaan rahan painajasta. Onko sellainen, joka menee naimisiin rahasta rahanpanija vai onko prostituoitu rahanpanija vai molemmat.